رییس مرکز آموزشی درمانی دکتر محمد کرمانشاهی با اشاره به افزایش۵۳ تخت به تخت‌های بستری بیماران کرونایی اطفال، گفت: ظرفیت تخت‌های بستری بیماران کووید ۱۹ در این مرکز آموزشی از ۲۱ تخت به ۷۴ تخت افزایش یافته است.  


به گزارش نسیم کرمانشاه به نقل از ایرنا، دکتر فریبا ویسی اظهار داشت: ۵۰ درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستان محمد کرمانشاهی به کودکان مبتلا به کرونا اختصاص دارد.
وی اظهار داشت: با افزایش بار مراجعه بیماران و افزایش تعداد کودکان بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در پیک پنجم، کمیته مدیریت بحران تشکیل و تصمیم گیری های لازم در جهت مدیریت فضای فیزیکی، نیروی انسانی و افزایش ظرفیت پذیرش بیماران کرونا صورت گرفت.
رییس مرکز آموزشی درمانی دکتر محمد کرمانشاهی اضافه کرد: براین اساس ظرفیت تخت‌های بخش مراقبت ویژه کووید ۱۹ از ۲۱ به ۲۴ تخت افزایش یافته است.
وی گفت: همچنین بخش داخلی به طور کامل با ظرفیت ۳۸ تخت به بیماران عادی کووید ۱۹ اختصاص یافت.
ویسی افزود: انتقال و جابجایی بخش نوزادان به جهت مدیریت فضای فیزیکی و افزایش ۱۲ تخت در مجاورت بخش داخلی کووید ۱۹ و فعال بودن بخش‌های بستری آنکولوژی، نوزادان، PICU, NICU بخش روان و اورژانس طبق روال قبل برای بیماران غیرکووید از دیگر اقدامات انجام شده در این مرکز است.
وی تصریح کرد: در مرداد ماه سال ۱۴۰۰ تعداد مراجعین به اورژانس و کلینیک تخصصی صبح و عصر بیمارستان دکتر کرمانشاهی حدود ۱۰ هزار مورد بوده که از این تعداد یک هزار و ۱۰۰ بیمار بستری شده اند.
رییس مرکز آموزشی درمانی دکتر محمد کرمانشاهی گفت: در این مدت ۵۶۰ نفر با تشخیص محتمل کووید بستری شده اند و ۱۴۹ نفر از افراد بستری شده تست مثبت کووید داشته اند و به عبارتی بیش از ۵۰ درصد موارد بستری در مرداد ماه کودکان مبتلا به کووید بوده اند.
وی اظهار داشت: ۶۱ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی بستری هستند و در واقع ۵۰ درصد تخت‌های این مرکز را بیماران کرونایی اشغال کرده اند.
به گزارش ایرنا،  هم‌اکنون یک هزار و ۵۸۲ نفر در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند و مجموع جان‌باختگان استان هم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۲۶۱ نفر رسیده است.