مرحله برگشت و فینال سومین دوره لیگ برتر بدنسازی و پرورش اندام ایران به میزبانی کرمانشاه با قهرمانی تیم «کلاسیک» اصفهان و کسب عنوان نایب قهرمانی و سومی تیم‌های «شهرداری» و «اکسیژن» کرمانشاه به پایان رسید.

 

 

 

مهدی حاتمی، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در حاشیه فینال این رقابت‌ها با اشاره به پایان رقابت‌های لیگ برتر بدنسازی ایران، اظهار کرد: مرحله برگشت و فینال رقابت‌های این لیگ در (۲۳ شهریور) به میزبانی تالار «الیپی» شهر کرمانشاه برگزار شد.

 

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها، ۱۰ تیمِ پرهام پیشوا، VIP رامسر، اکسیژن کرمانشاه، کلاسیک اصفهان، پرشین ارومیه، قرآن‌نویس دو قزوین، جهانگیر گیلان، کاوه بوشهر، کوشش اصفهان و شهرداری کرمانشاه حضور داشتند.

 

به گفته رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه، تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات در هشت رشته‌ی فیتنس استایل، فیتنس اسپورت، فیزیک، ماسکولار، گیمز کلاسیک، بادی‌کلاسیک، فیزیک کلاسیک و بادی بیلدینگ باهم به رقابت پرداختند.

 

وی تاکید کرد: در پایان این رقابت‌ها، تیم کلاسیک اصفهان توانست با کسب حداکثر امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم شهرداری کرمانشاه در جایگاه نائب‌قهرمانی قرار گرفت.

 

حاتمی اضافه کرد: تیم اکسیژن دیگر تیم کرمانشاهی حاضر در این رقابت‌ها نیز توانست عنوان سومی را از آن خود کند.

 

وی یادآور شد: در مرحله رفت رقابت‌های لیگ برتر بدنسازی، تیم شهرداری و اکسیژن کرمانشاه به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم رقابت‌ها قرار گرفته بودند.