شهردار کرمانشاه گفت: پس از نصب سرعتکاه در بزرگراه‌های کرمانشاه، آمار تصادف منجر به فوت به صفر رسیده است.

بنابراین گزارش، نشست شورای ترافیک شهر کرمانشاه ظهر امروز سه‌شنبه ۲مرداد ماه سال جاری به ریاست شهردار کرمانشاه و با حضور سید پیمان موسوی رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرمانشاه در محل سالن جلسات دفتر شهردار برگزار شد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در این نشست پس از استماع گزارش کارشناسان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و پلیس راهور شهر کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس گزارش ارائه شده در سه ماه اول سال جاری به ویژه پس از نصب سرعت گاه‌ها در معابر بزرگراهی آمار تصادفات منجر به فوت به صفر رسیده است.

وی افزود: بنابر گزارش معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و پلیس راهور پس از نصب سرعت‌گاه فقط یک مورد فوتی گزارش شده که دقیقاً در محلی بوده است که سرعت‌کاه نصب نشده است.

 

شهردار کرمانشاه به معاونت ترافیک شهرداری کرمانشاه مأموریت داد نسبت به بررسی پل‌های هوایی عابر پیاده به صورت کمانی که سبب سهولت در تردد عابر پیاده از معابر بزرگراهی می‌شود اقدام کند و نتیجه را جهت بررسی و اجرا به شورای ترافیک ارائه دهند.

 

در ادامه افشین لر زنگنه، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه درخواستی مبنی بر نصب آسانسور در برخی از پل‌های هوایی عابر پیاده پرتردد به شورای ترافیک ارائه کرد.

 

سیدپیمان موسوی عضو و رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز تاکید کرد: ضمن موافقت با نصب آسانسور در پل‌های هوایی عابر پیاده ابتدا در یک پل عابر پیاده نصب و بازخورد استفاده از آن برای بررسی بیشتر به شورای ترافیک شهر کرمانشاه ارائه شود تا در صورت موفق بودن در تعداد بیشتری از پل‌های عابر پیاده مورد استفاده قرار گیرد.

 

در ادامه چندین پیشنهاد مطرح شد که در نهایت سه پیشنهاد مورد موافقت قرار گرفت و شش پیشنهاد برای بررسی بیشتر به دبیرخانه شورای ترافیک شهر کرمانشاه عودت یافت.