معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از نصب و اجرای ۲۰۰ ایستگاه پنل خورشیدی ۵ کیلوواتی در استان خبر داد.

به گزارش نسیم کرمانشاه؛ دکتر رحیمی اظهار داشت: علاوه بر این ۲۰۰ ایستگاه، چندین طرح خورشیدی دیگر تا انتهای سال جاری در استان به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی گفت: از سال گذشته که نصب پنل های خورشیدی در دستور کار قرار گرفت در مجموع از پنل های خورشیدی در طرح حمایتی و غیر حمایتی ۲ هزار کیلووات برق تولید می شود که تا انتهای سال این مقدار افزایش می یابد.

 

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در رابطه با خاموشی ها نیز اظهار داشت: خاموشی های استان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش یافته که در این راستا مدیریت بار شبکه به طریق بهینه و هوشمند تاثیر گذار بوده است.

 

وی افزود: پیاده سازی سیستم اسکادا جهت قطع و وصل از راه دور کلیدهای شبکه و همچنین پیاده سازی طرح های هما و مدیریت بار شبکه در مرکز دیسپاچینگ این شرکت انجام می شود.

 

رحیمی در رابطه با ایمنی و کنترل ضایعات در شرکت توزیع برق کرمانشاه اظهار داشت: استفاده از تجهیزات مدرن در ایمنی و پیاده سازی کنترل های نرم افزاری نظارت های ایمنی در دستور کار قرار گرفته به طوری که در سال گذشته کاهش شدید شاخص های فوتی و نقص عضو را در شرکت شاهد بودیم.