در پی شکایت و گلایه جمعی از اهالی روستای «هنیدر مفروزه» از عملکرد بخشدار مرکزی سرپل ذهاب، خواستار برخورد جدی مسوولین ارشد استان با ایشان شدند.

به گزارش نسیم کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری باختر، جمعی از اهالی روستای «هنیدر مفروزه» با حضور در دفتر روزنامه باختر و ارائه شکوایه ای نسبت به عملکرد بخشداری مرکزی سرپل ذهاب ادعا کردند: آقای  بخشدار با دخالت مستقیم در امور روستا و البته با همراهی شورا و دهیار روستا که (خواهر و برادر هستند) باعث ایجاد تشنج در جو عمومی روستا شده و کانال و معبر عمومی روستا که با هزینه بیت المال ساخته شده بود را تخریب و مسدود کرده اند.

این در حالی است که موضوع تلاش برای تخریب و تغییر کاربری کانال و معبر روستا را از طریق مراجع ذیربط استان همچون، فرمانداری سرپل ذهاب، بنیاد مسکن استان و دفتر امور روستایی استانداری کرمانشاه پیگیری کرده بودیم و نامه آن سه نهاد به بخشداری موجود است که به هیچ وجه اجازه انجام چنین کاری را نداده بودند! اما در کمال تعجب و با پافشاری شخص آقای بخشدار، این کانال و معبر تخریب و مسدود شد.

سوال ما از مسوولین ارشد استان این است که چرا باید کانال و معبری که با هزینه بیت المال و در همین چند سال اخیر ساخته شده است، بدون داشتن دلیل موجه و قانونی تخریب و مسدود شود. مگر نه این است که در همه جا معابر را تعریض می کنند چرا باید در این روستا معبر را به جای تعریض، کوچک تر کنند؟!

از تغییر کاربری معابر به زمین مسکونی در این روستا چه کسانی سود می برند؟

گفتنی است در پایان اهالی روستای «هنیدر مفروره» از روزنامه باختر خواستند که با رساندن صدای آنها به گوش مسوولین ارشد استان، مانع از هر گونه زمین خواری احتمالی و … شوند.