با هدف درمان رایگان بخشی از بیماران سرطانی استان کرمانشاه تفاهم نامه‌ای بین استانداری، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی برکت کرمانشاه امضاء شد.

 

به گزارش نسیم کرمانشاه، محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه با تاکید بر انجام برنامه‌های محرومیت زدایی و توجه به بیماران به ویژه بیماران دارای مشکلات مالی گفت: بر اساس این تفاهمنامه بخشی از بیماران سرطانی نیازمند توجه ویژه خواهد شد.

 

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم از آمادگی برای شناسایی و اعزام بیماران سرطانی به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سرطان برکت خبر داد.

 

رئیس ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمانشاه نیز گفت: طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته و مطابق این تفاهم نامه علاوه بر درمان رایگان ۷۰ بیمار سرطانی استان امکانات مورد نیاز آنها شامل مراکز اقامتی درمان هزینه‌ بیمارستان و تغذیه‌ بیمار به همراه یک همراه تامین می شود.

 

میثم کلهر افزود: ستاد اجرائی فرمان حضرت امام خمینی (ره) مرکزی بر اساس طرح امید برکت تسهیلات و امکاناتی در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی برکت به استان‌ها تخصیص داده که سهم استان کرمانشاه ۷۰ بیمار است