کارشناسان اداره کل استاندارد استان کرمانشاه از جایگاه های عرضه سوخت مایع بازدید بعمل آوردند.

به گزارش نسیم کرمانشاه، با توجه به شکایت مردمی در خصوص کم فروشی بنزین در تعدای از جایگاه های عرضه بنزین در سامانه ی مردم دار سازمان ملی استاندارد، کارشناسان این اداره کل از جایگاه های مذکور بازرسی به عمل آوردند.

سعید قریشی پور رئیس اداره اندازه شناسی اوزان و مقیاس های اداره استاندارد کرمانشاه گفت: پایش فنی و انجام آزمون نازل‌های سوخت در راستای صیانت از حقوق شهروندان برای صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع به صورت دوره‌ای از سوی کارشناسان اداره‌کل استاندارد استان و آزمایشگاه های تایید صلاحیت شده از طرف سازمان ملی استاندارد انجام می گیرد.

قریشی پور بیان داشت: جایگاه‌های عرضه بنزین و تلمبه جایگاه‌ها به‌صورت ماهانه توسط گروه‌های کارشناسی شرکت نفت و اداره استاندارد صورت می‌گیرد و در صورت وجود مشکل، اقدام به تعمیر و پلمپ این مراکز می‌شود.

قریشی پور با بیان این که سامانه مردم دار به شماره ۱۵۱۷ به صورت شبانه روزی پاسخگوی مطالبات مردم استان است افزود: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه مشکل در عملکرد نازل پمپ بنزین ها، مراتب را به اداره کل استاندارد استان منعکس کنند تا کارشناسان این اداره کل در سریع ترین زمان ممکن نسبت به بررسی موضوع اقدام کنند.

رئیس اداره اندازه شناسی اوزان و مقیاس های اداره استاندارد کرمانشاه در ادامه گفت: با ثبت شکایت مردمی در خصوص کم فروشی بنزین تعدادی از جایگاه های عرضه سوخت کرمانشاه، بلافاصله کارشناسان این اداره کل با حضور در محل و بررسی تمامی نازل های جایگاه، میزان بنزین خروجی هر یک از نازل ها را بررسی کردند که طی این آزمون، مشخص شد هیچگونه کم فروشی صورت نگرفته است.

قریشی پور در ادامه گفت: جایگاه های عرضه سوخت، در صورت عدم انطباق و نقص در نازل ها، پلمپ و تا زمان رفع نقص از سرویس عملیات خارج می گردند.