آئین افتتاح مدرسه ۹ کلاسه روانشاد حاج محمد فرزایی برگزار شد.

 

به گزارش نسیم کرمانشاه؛ مهندس نظری، مدسرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه روز دوشنبه در مراسم افتتاح دبیرستان ۹ کلاسه دخترانه روانشاد حاج «محمد فرزایی» در ناحیه سه شهر کرمانشاه افزود: خیرین مدرسه ساز در سال ۱۴۰۲، در احداث ۹۰ مدرسه با ۷۵۰ میلیارد ریال کمک مالی مشارکت داشتند.

 

دکتر محمدی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این مراسم؛ با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه اصلی و واقعی کشور و خانواده هستند که همه باید برای رشد و بالندگی و شکوفایی استعداد آنها تلاش کنیم، با اهدای لوحی از خانواده خیر مدرسه حاج «محمد فرزایی» تجلیل کرد.

 

مهندس نظری؛ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با قدردانی از خانواده خیر مدرسه ساز مرحوم حاج «محمد فرزایی» گفت: این دبیرستان با ۹ کلاس درس در زیربنایی به مساحت هزار و ۷۴۰ متر و اعتبار ۵۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

 

مهندس نظری همچنین با تقدیر از تلاش مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه اضافه کرد: خانواده مرحوم فرزایی ساخت یک مدرسه روستایی دیگر را در شهرستان صحنه با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار متقبل شدند که واقعا جای تجلیل دارد.

 

آئین افتتاح مدرسه ۹ کلاسه روانشاد حاج محمد فرزایی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، خانواده فرزایی، مسئولین استانی و معلمان و دانش آموزان برگزار گردید.

 

اجرای نقاله خوانی و سرود دانش آموزان مدرسه دبیرستان دخترانه «محمد فرزایی» از دیگر برنامه جانبی این مراسم بود.