اولین دوره مسابقات هنرهای رزمی سواره استان لرستان در محل باشگاه سوارکاری سینا شهرستان اشترینان به نام جام وحدت برگزار شد.

به گزارش نسیم کرمانشاه؛ در آستانه اولین سالگرد شادروان وحدت مکرمی این دوره از مسابقات در رشته کمانگیری روی اسب در سبکهای تک شوت، سه شوت و سبک مجاری برگزار گردید

این مسابقات باحضور ورزشکارانی از استانهای خوزستان، فارس، یزد، البرز، کرمانشاه و لرستان بالغ بر بیست و پنج شرکت کننده به طور مشترک برگزار شد که حضور قهرمانان کشوری و بین المللی در این مسابقه نشان از سطح بالای مسابقات، هنرهای رزمی سواره بود.

در مجموع هر سه سبک نفرات برتر شامل؛ مقام اول محمدرضا حقیقت منش از استان خوزستان، دوم امیر محمد رفیعی از استان فارس و نفر سوم امید رضا کد خدایی از استان فارس شناخته شدند که حکم قهرمان این دوره از مسابقات توسط پدر زنده نام وحدت مکرمی و با حضور بزرگوارانی از مسوولین ورزشی و سیاسی استان لرستان به نفرات برتر اهدا شد.

نکته حائز اهمیت این رویداد حضور بانوی کمانگیر روی اسب استان کرمانشاه با لباس فاخر کردی مبارزات در کنار آقایان بود که با رنکینگ بسیار خوبی با شعار تلاش برای حیات دوباره در این مسابقات ظاهر شد.