حامد مهدوی چشمه گچی

احتمال انحلال تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب

  پرینت
شناسه خبر : 21017 | تاریخ انتشار : 13 تیر 1401 - 11:38 |
تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب به احتمال فراوان در مسابقات فصل آینده لیگ برتر باشگاه‌های کشور شرکت نمی‌کند و این در حالی است که تیم‌های مختلف، خود را برای حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور آماده می‌کنند و به نظر می‌رسد باشگاه زاگرس قصد دارد تیم هندبال خود را به علت «مشکلات مالی» منحل کند.

 

زاگرس فصل گذشته بار دیگر به لیگ برتر بازگشت اما بدهی‌های زیاد که روی دوش زاگرس باقی ماند از یک سو و همچنین عدم حمایت‌های لازم از سوی مسئولین استانی از باشگاه زاگرس و برخی سنگ اندازی ها فصل سختی را برای این تیم رقم زد. شنیده می‌شود با تداوم این شرایط مدیران باشگاه به دنبال انحلال تیم شان هستند و قصد دارند به حضور خود در هندبال بار دیگر پایان داده و امتیاز تیم شان را منحل کنند.

در شرایطی که پیش از این تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب اعلام کرده بود در صورت حمایت مسؤلین، از انحلال تیم شان خودداری می کنند و در لیگ برتر شرکت خواهند کرد حالا شرایط بگونه ای پیش می رود که اگر مدیران این تیم تا هفته جاری، هزینه ورودی لیگ برتر را تامین و پرداخت نکنند، از شرکت در این مسابقات انصراف خواهند داد.

نکته تاسف بار برای تیم زاگرس آن است که مسؤلین این تیم از ۲ ماه پیش خواستار دیدار با استاندار کرمانشاه برای تشریح وضعیت شان و همچنین جلوگیری از انحلال تیم بوده اند که متاسفانه هیچگاه فرصت دیدار با استاندار برای آن ها میسر نشد چون بر اساس گفته مدیران استانداری، آقای امیری مقدم به علت مشغله های فراوان کاری، وقت کافی برای دیدار با زاگرسی ها را ندارد.

اخبار مشابه
۱۰ تیم جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در کرمانشاه فعالند
آینده نگری شورا و شهرداری پاوه ” هانه برالو ” را به آبیدر و طاقبستان‌ منطقه تبدیل می کند
مدیریت مصرف برق در شهرک های صنعتی برای عبور از تابستان گرم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.