فرماندار شهرستان روانسر گفت: در سفر کاری استاندار کرمانشاه به شهرستان روانسر که ماه گذشته انجام شد، با پیگیری های انجام شده دو پروژه مهم استخر دانش آموزان و مدرسه گل سفید حوزه آموزش و پرورش که بدلیل نبود اعتبارات تعطیل شده بود، عملیات اجرایی آن آغاز شد.

 

به گزارش نسیم کرمانشاه، سعدی مصطفی زاده در بازدید از این دو پروژه با اشاره به اینکه استخر دانش آموزان با پیشرفت ۶۰ درصدی تاکنون شش میلیارد تومان هزینه شده است، اظهار کرد: سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور جهت تکمیل این پروژه که یکی از مطالبات مردم است تخصیص یافت و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی افزود: مدرسه ۹ کلاسه محله گل سفید شهر روانسر در زمینی به مساحت ۲۹۰۰ متر مربع با پیشرفت ۴۰ درصدی و با اعتبار اولیه ۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی کلنک زنی شد و با پیگیری های انجام شده در سفر استاندار و معاونین به شهرستان، با توجه به اینکه این پروژه جز مطالبات عمومی مردم است دستور لازم جهت تامین اعتبار انجام و مجدد شروع به کار شد.

به گفته فرماندار شهرستان روانسر برای افتتاح و بهره برداری این دو پروژه در مجموع ۱۲ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

مصطفی زاده بازدید میدانی و نظارت بر تکمیل پروژه ها به صورت مستمر در حال انجام است و پیشرفت های عمرانی شهرستان به اطلاع مردم خواهیم رساند.