مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، حوزه فرهنگ و هنر را متضررترین صنوف دانست و گفت: فعالیت‌های فرهنگی جز، اولین صنف‌های تعطیلی بود و همچنان هم در تعطیلی به سر می‌برد. به گزارش نسیم کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ بهرام فاضلی‌زاد در نشست شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، حوزه فرهنگ و هنر را متضررترین صنوف دانست و گفت: فعالیت‌های فرهنگی جز، اولین صنف‌های تعطیلی بود و همچنان هم در تعطیلی به سر می‌برد.

به گزارش نسیم کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ بهرام فاضلی‌زاد در نشست شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با امام جمعه کرمانشاه ، شیوع ویروس کرونا را مانعی برای اجرای برخی از برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: برنامه عملیاتی سال جاری را در سال ۹۸ تدوین کردیم که با شیوع کرونا از اجرایی شدن برخی از برنامه‌ها بازماندیم و سعی کردیم در این فضا مسیر فعالیت‌های فرهنگی هنری را تغییر دهیم.

وی اظهار داشت: سینماها، تئاترها، انجمن‌ها و گروه‌های هنری ما همچنان تعطیل است و ما در تلاشیم تا مردم با آرامش بیشتری بتوانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

فاضلی‌زاد افزود: همزمان با کرونا فعالیت‌های مجازی خود را آغاز کردیم و در همین راستا ۲۴۰ اثر تئاتری با موضوع پیشگیری از کرونا در جهت آگاه‌سازی و آموزش مردم در فضای مجازی منتشر کردیم.

وی فعالیت‌های فرهنگی هنری در کرمانشاه را به دلیل تنوع قومیتی و مذهبی متفاوت با سایر استان‌ها عنوان کرد و افزود: از سال ۹۸ برنامه‌محوری را سرلوحه کار خود قرار دادیم و برهمین اساس استان کرمانشاه را به چهار منطقه همگن اورامانات (شهرستان‌های پاوه، روانسر، ثلاث باباجانی و جوانرود)، منطقه شرق استان (شهرستان‌های سنقر، صحنه، کنگاور و هرسین)، منطقه غرب استان (شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، دالاهو، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب) و بخش مرکزی کرمانشاه تقسیم کردیم.