مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گفت: در هفته دولت هفت پروژه شرکت برق منطقه‌ای غرب با اعتباری بالغ بر 12790 میلیاد ریال در استان کرمانشاه افتتاح و احداث می شود.

به گزارش نسیم کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای غرب، مهندس علی اسدی مدیرعامل این شرکت در برنامه ی تلویزیونی بازتاب از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هفت پروژه بزرگ انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه ای غرب در استان کرمانشاه با اعتباری بالغ بر ۱۲۷۹۰ میلیارد ریال در پنجمین روز از هفته دولت خبر داد.
وی افزود: پروژه های قابل افتتاح شامل احداث پست سیار ۶۳/۲۰کیلوولت دوم قره‌سو، احداث پست سیار ۶۳/۲۰کیلووت سراب قنبر، توسعه کلیدخانه ۲۰کیلوولت پست سیار کنگاور ۲ می باشد.
اسدی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی پروژه های بزرگ این شرکت در هفته دولت شامل احداث پست ۶۳/۲۰کیلوولت شهرک صنعتی زاگرس، افزایش ظرفیت پست ۲۳۰/۶۳کیلوولت اورامانات، توسعه و افزایش ظرفت پست ۶۳/۲۰کیوولت قصرشیرین خبر داد.
مدیرعامل برق غرب در پایان از آغاز عملیات اجرایی احداث نیروگاه مقیاس کوچک سنقر با ظرفیت ۱۵مگاوات توسط بخش خصوصی در حوزه استحفاظی این شرکت خبر داد و افزود: این پروژه بزرگ تولید برق با ارزش سرمایه‌گذاری ۶/۷۵میلیون یورو (ارزی) و ۳۷۵۰میلیارد (ریالی) در شهرستان سنقر و کلیایی آغاز می شود.