دبیر کمیته ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت برق منطقه‌ای غرب به تشریح نحوه ارتباط با بازرسی، حراست و هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری در استان کرمانشاه پرداخت.

به گزارش نسیم کرمانشاه؛ روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، “سهیلا کرمی” دبیر کمیته ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با هدف فرهنگ‌سازی، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به همکاران و مراجعین در جهت جلوگیری از وقوع فساد نحوه ارتباط با بازرسی، حراست و هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری در استان کرمانشاه را تشریح کرد.

وی افزود: در محل حوزه ستادی کرمانشاه و امورهای انتقال کردستان و ایلام برای همکاران و ارباب رجوع صندوق‌های ارتباط با مدیرعامل شرکت، دفتر حراست و هیأت تخلفات اداری جهت جمع‌آوری نظرات و درخواست‌های آنان قرارداده شده است.

کرمی خاطرنشان ساخت: در صفحه اول پورتال شرکت به آدرس https://ghrec.co.ir در قسمت “تماس با ما در بخش رسیدگی و ثبت شکایات” نیز امکان درج نظرات و شکایات وجود دارد.

دبیر کمیته ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: اطلاعات عمومی در خصوص قوانین و مقررات مربوطه در جهت افزایش آگاهی همکاران و ارباب رجوع نیز در پورتال شرکت به آدرس فوق‌الذکر درج شده است.