کاهش ترافیک و آسفالت معابر ۲ دستور کار اولویت‌دار شهرداری کرمانشاه

  پرینت
کاهش ترافیک و آسفالت معابر ۲ دستور کار اولویت‌دار شهرداری کرمانشاه
شناسه خبر : 24880 | تاریخ انتشار : 02 مرداد 1402 - 20:21 |
نادر نوروزی شهردار کلانشهر کرمانشاه گفت: شهرداری کرمانشاه اکنون با جدیت به دنبال کاهش ترافیک و آسفالت معابر به عنوان ۲ موضوع اولویت‌دار این شهر است.

 

به گزارش نسیم کرمانشاه و به نقل از ایرنا، دکتر نادر نوروزی اظهار کرد: شهرداری براساس اولویت طرح‌ها را اجرا می کند و اکنون با اجرای چند طرح ترافیکی به دنبال رفع مشکلات ترافیک در سطح شهر هستیم.

وی اظهار کرد: رینگ ترافیکی این شهر هم اکنون در دست احداث است و اتمام آن می‌تواند نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی محدوده‌های مرکزی داشته باشد.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه شهر کرمانشاه فاقد رینگ ترافیکی است، افزود: تلاش می شود با احداث و تکمیل این رینگ ضمن کاهش بار ترافیکی در مناطق مرکزی شهر و توزیع ترافیک در هسته شهر، تردد شهروندان به میزان زیادی تسهیل شود.

وی اضافه کرد: رینگ ترافیکی شهر کرمانشاه از جنوب شرقی شهر و از محله جعفرآباد آغاز و پس از عبور از آرامستان جدید به سمت کیان شهر و کمربندی شرقی متصل می‌شود.

شهردار کرمانشاه بیان کرد: این رینگ ترافیکی سپس از طریق تقاطع غیر همسطح میدان نفت به سمت بلواز زن خواهد رفت و در ادامه به الهیه و از آنجا به پشت دولت آباد و منطقه دره دریژ و سپس به شهرک امام متصل می شود.

نوروزی با بیان اینکه سطح معابر شهر کرمانشاه با تعداد خودروهای آن همخوانی ندارد یادآور شد: حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو در این شهر در حال تردد است که این تعداد خودرو برای یک میلیون نفر جمعیت بالا بوده و معابر آن گنجایش ندارد.

وی تاکید کرد: این معضل از میدان آزادی به سمت خیابان مدرس و بالاتر از آن بیشتر نمود پیدا می کند به طوری که این مناطق هم اینک با مشکلات جدی تردد و توقف مواجه است.

اخبار مشابه
دلیل افزایش قیمت مرغ در کرمانشاه چیست؟
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بیش از ۱۰ کشور دنیا دانشجو پزشکی دارد
برگزاری سومین جلسه کشت پاییزه در شهرستان کرمانشاه
آئین افتتاح مدرسه ۹ کلاسه روانشاد حاج محمد فرزایی
«سراب نیلوفر» در آستانه خشک‌شدن است
مورد قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز و اعاده وضع به حال سابق در اراضی کشاورزی شهرستان کرمانشاه
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.