مدیر امور شعب بانک سپه استان کرمانشاه از پرداخت بیش از 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه خبر داد.

 

 

به گزارش نسیم کرمانشاه، گرشاسب فرجی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بیش از ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان مرداد ماه سال جاری توسط این بانک به مشتریان پرداخت گردیده است.

 

وی با اشاره به قدمت مرز خسروی در استقبال از زوار، گفت: بانک سپه از ۲۰ مردادماه تا چهارم شهریورماه با استقرار ۸ دستگاه خودپرداز سیار در مسیر مرز خسروی به زوار خدمات ارائه داد.

 

مدیر امور شعب بانک سپه استان کرمانشاه با اشاره به ارائه خدمات ارزی در پنج شعبه (چهار شعبه در شهر کرمانشاه و یک شعبه در قصرشیرین) در این استان، گفت: در ایام اربعین ۵۰۵ میلیون دینار به ۳ هزار و ۹۶۲ متقاضی پرداخت شد و این آمادگی برای خرید ارز مازاد از زائران در این شعب وجود دارد.

 

وی با اشاره به برپایی یک موکب در شهرستان قصرشیرین با اختصاص حقوق از یک روز تا پانزده روز از کارکنان بانک‌های سپه استان، ادامه داد: در این موکب روزانه صبحانه و عصرانه به زوار ارائه می‌شود.

فرجی در ادامه اشاره‌ای به تسهیلات پرداختی داشت و گفت: از سال ۱۴۰۲ تا مردادماه سال ۱۴۰۳ یک هزار و ۸۸۸ فقره وام ازدواج به مبلغ ۴۸۹ میلیارد ریال، یک هزار و ۳۲۷ فقره وام فرزندآوری به مبلغ ۷۹۴ میلیارد ریال، وام مسکن بنیاد شهید ۲۹۶ فقره به مبلغ ۸۶۰ میلیارد ریال، وام مسکن روستایی ۳۱۳ فقره به مبلغ ۴۷۲ میلیارد ریال، وام ودیعه مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی یک هزار و ۲۳۴ فقره به مبلغ یک هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال و در دیگر بخش‌ها از جمله بازگانی، ساختمانی و… ۴۳۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک سپه استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین ۸۱ فقره حوالی ارزی با مبلغ ۳۶ میلیون دلار در راستای واردات کالا و اقلام ضروری انجام شده است.