رییس اتاق اصناف کرمانشاه از همکاری اصناف و بازاریان با شرکت توزیع نیروی برق استان به منظور کمک به پایداری شبکه برق خبر رییس اتاق اصناف کرمانشاه از همکاری اصناف و بازاریان با شرکت توزیع نیروی برق استان به منظور کمک به پایداری شبکه برق خبر داد.

 

به گزارش نسیم کرمانشاه؛ رضا سلیم ساسانی اظهار داشت: صنعت برق کشور و همچنین استان کرمانشاه در گرمای تابستان امسال شرایط سختی را میگذراند اما علیرغم این موضوع وضعیت شبکه در استان ما اکنون پایدار می باشد که باید به تداوم این پایداری کمک کنیم.

 

وی گفت: حفظ پایداری شبکه برق کرمانشاه حاصل همکاری بسیار خوب اصناف و بازاریان به ویژه مجتمع های تجاری در راستای مدیریت مصرف برق و عبور از بحران کمبود برق بوده است که از طریق عدم استفاده از روشنایی های کاذب، عدم استفاده از تجهیزات سرمایش خارج از محدوده های اعلامی و همچنین استفاده نکردن از تابلوهای تبلیغاتی پرمصرف رخ داده است.

 

رییس اصناف کرمانشاه به راهکارهای اصناف و بازاریان برای مدیریت مصرف برق در صنوف خود اشاره داشت و افزود: یکی از راهکارهای اصناف و بازاریان برای مدیریت مصرف برق در صنوف خود خاموش نمودن انواع تابلوهای تبلیغاتی اعم از نئون، LED و … در فضای صنفی خود در همه ساعات شبانه روز و بخصوص ساعات اوج مصرف برق بوده و همچنین راهکار دیگر بالا بردن دمای سیستم سرمایشی (کولر گازی ) بوده که کمک شایانی به مدیریت مصرف برق می نماید.

 

وی ادامه داد: با توجه به تابستان داغ امسال و افزایش مصرف برق همه باید کمک کنیم تا برای بخش صنعت، تولید و مصارف خانگی مشکلی ایجاد نشود و تمامی مشترکان استان کرمانشاه بتوانند از نعمت برق بهره مند شوند.

 

ساسانی در پایان اظهار داشت: پیشنهاد می شود اصناف در اوج ساعات مصرف با توجه به این که معمولا بیشتر کسبه به دلیل گرما و یا ساعت کاری فعالیت کمتری دارند اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود نمایند که البته این تعطیلی به استثنای صنوفی که در ساعات اوج مصرف کارکردشان بیشتر بوده و مورد نیاز مردم هستند از جمله رستورانها سوپر مارکت ها، نانوایی ها و… باشد.