مانور تمرینی آموزشی پدافند غیرعامل وزارت نیرو در ایلام برگزار گردید.

به گزارش نسیم کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای غرب، جعفر الفتی نیا مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب در این خصوص گفت: مانور تمرینی_ آموزشی پدافند غیرعامل وزارت نیرو با رویکرد مقابله با تهدیدات و مخاطرات، به میزبانی ایلام و در شهر مرزی مهران برگزار گردید.

جعفر الفتی نیا گفت: مانور تمرینی- آموزشی پدافند غیرعامل وزارت نیرو با رویکرد مقابله با تهدیدات و مخاطرات و به منظور تداوم خدمات آب و برق در کنگره اربعین در (منطقه جنوب غرب) با حضور استان های معین (کرمانشاه، لرستان و خوزستان ) به میزبانی استان ایلام برگزار گردید.

 

وی افزود: هم افزایی هرچه بیشتر بین دستگاه‌ها برای امدادرسانی در زمان طلایی و ساعات اولیه وقوع حوادث، استفاده بهینه از ظرفیت‌هایی اعم از نیروی انسانی، مالی، تجهیزات، توانمندی‌های استان‌های معین و دستگاه‌های همکار در استان و آشنایی آنان با منطقه عملیاتی و محدوده تحت پوشش از جمله اهداف برگزاری این مانور بود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای غرب ادامه داد: برای اجرای صحیح این مانور ۶کمیته تحت عنوان کمیته‌های عملیاتی، اطلاع‌رسانی، برنامه‌ریزی، پشتیبانی، امنیت و ایمنی، تشکیل و از ظرفیت سازمان‌هایی همچون آتش‌نشانی، هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی استفاده شد.