قطع برق بیش از ۱۰۰ اداره دولتی و دستگاه اجرایی در استان کرمانشاه

  پرینت
قطع برق بیش از ۱۰۰ اداره دولتی و دستگاه اجرایی در استان کرمانشاه
شناسه خبر : 24923 | تاریخ انتشار : 07 مرداد 1402 - 18:12 |
معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از قطع برق بیش از 100  اداره دولتی و دستگاه اجرایی پر مصرف در کرمانشاه خبر داد.

 

به گزارش نسیم کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه احسان مهدوی اظهار داشت: روز شنبه هفتم مرداد ماه برق ۱۰۲ اداره دولتی و دستگاه اجرایی پر مصرف استان به دلیل عدم توجه به اخطار های صادره و دستورالعمل های کاهش مصرف برق قطع شد.

وی با اشاره به مصوبه هیات وزیران در خصوص ضرورت کاهش مصرف برق و پایش مستمر مصرف دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران در روزهای اوج مصرف برق در ماه‌های گرم سال، ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای خصوصی موظف‌اند نسبت به کاهش مصرف برق در ساعت اداری به میزان حداقل ۳۰درصد نسبت به مصرف دوره مشابه سال پایه ۱۴۰۰ و در ساعت غیراداری به میزان ۶۰درصد مصرف جاری با اولویت خاموش‌کردن روشنایی غیرضروری و سامانه‌های سرمایشی اقدام کنند.

مهدوی ادامه داد: کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با انجام بازدیدهای میدانی و همچنین رصد دائمی از طریق مرکز پایش این شرکت، مصرف برق ادارات را به‌صورت هوشمند بررسی می‌کنند و در صورت رعایت‌نکردن الگوی مصرف برق از سوی آنها ، نسبت به قطع جریان برق اقدام می‌شود.

احسان مهدوی در پایان از مسئول ممیزی انرژی ادارات درخواست کرد: نسبت به کاهش بار سرمایشی ساختمان های اداری از ساعت ۱۲ و سایر مصارف غیر ضروری از ساعت ۱۳ اقدام نمایند.

اخبار مشابه
۸ نقطه پرحادثه جاده‌ای کرمانشاه ایمن‌سازی می‌شود
برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه با هدف تخصصی کردن حوزه روابط عمومی
دانستنی هایی در مورد سوسیس و کالباس بر اساس استاندارد ملی INSO 2303
نصب سرعت کاه های آسفالتی در۱۲ نقطه
افزایش ۵۰۱ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان 
آغاز کشت کلزا در اراضی کشاورزی استان کرمانشاه
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.