دوازدهمین رزمایش سراسری ارزیابی آماده بکاری مولد های برق اضطراری با شعار ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید در دفتر دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برگزار شد.

 

به گزارش نسیم کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه دوازده همین رزمایش سراسری ارزیابی آماده بکاری مولدهای برق اضطراری مراکز حائز اهمیت در روز شنبه راس ساعت ۱۳ همزمان با سراسر کشور با حضور محمد مرادی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه و جمعی از معاونین و مدیران به مناسبت گرامی داشت هفته پدافند غیر عامل در دفتر دیسپاچینگ برگزار شد.

 

محمد مرادی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره گفت : صنعت برق یکی از حیاتی ترین زیر ساخت های هر کشور است.بنابراین کاهش آسیب پذیری در این صنعت در برابر بلایای طبیعی و غیر طبیعی بسیار حائز اهمیت است. در این راستا پدافند غیر عامل نقش مهمی را ایفاکند .

 

وی در ادامه افزود صنعت برق از سه عنصر تولید، انتقال و توزیع تشکیل شده است که هر کدام وظایف بسیار حساسی دارند. از این رو با توجه به اهمیت نقش برق در هنگام مقابله با بحران، لزوم آمادگی برای احیای شبکه برق رسانی و تامین شرایط عادی و کاهش آسیب پذیری شبکه برق، ضرورت تقویت پدافند غیر عامل بیش از پیش احساس می شود.

 

مرادی اظهار کرد: طبق دستورالعمل های ابلاغی لازم است کلیه دستگاه های حساس استان کرمانشاه به مولد برق اضطراری مجهز شوند تا توان تاب آوری آنها را در برابر قطع برق و جلوگیری از آسیب پذیری کاهش یابد.

 

لازم به ذکر است در پایان مراکز فرمانداری، ثبت احوال،پست بانک، صداو سیما و شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به صورت برخط توسط پنج ارزیاب بررسی شد و گزارشات و نتایج رزمایش به سازمان ها ی ذی ربط ارسال گردید.