دکتر جهانبخش امینی در دیداری با جمعی از مردم منطقه سرفیروزآباد با تبریک بهار انقلاب و با بیان اینکه دهه فجر، دهه ی افتتاح پروژه های بزرگ عمرانی در کشور است، گفت: امروز ما باید افسوس بخوریم که چرا در این ایام مبارک هیچ خبری از افتتاح پروژه های بزرگ عمرانی در استان کرمانشاه نیست.

به گزارش نسیم کرمانشاه و به نقل از باختر، دکتر جهانبخش امینی ادامه داد: وقتی نیم نگاهی به پروژه های خاک خورده استان می اندازیم می بینیم که مثلا پروژه بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی با اینکه بیش از ۱۲ سال از کلنگ زنی اش می گذرد اما فقط ۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اگر همتی و تعاملی میان مسئولین استان وجود داشت باید در این ایام مبارک دهه فجر، پروژه بزرگ پالایشگاه آناهیتا را افتتاح می کردیم و یا اینکه شاهد افتتاح پروژه های دهکده المپیک می بودیم.

امینی تصریح کرد: ما در سطح استان کرمانشاه دارای پتانسیل های بسیار ارزشمندی هستیم که اگر قدری منیت ها و اختلاف ها را کنار بگذاریم و یک سیستم مدیریت تعامل گرا را به نمایش بگذاریم قطعا می توانیم از پتانسیل ها و داشته هایمان نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: راه توسعه، پیشرفت، ارتقاء و سربلندی کرمانشاه در یک چیز نهفته است و آن چیزی نیست جزء همدلی و تعامل میان مجمع نمایندگان و مسئولین استان.

دکتر امینی خاطرنشان کرد: هر مجمع نمایندگانی که میان آنها تفرقه و جود داشته باشد و تعاملی در میان نباشد، هرگز نمی تواند خادم و خدمتگذار مردم باشد و لذا اثربخشی مجمع نمایندگان استان زمانی دوچندان خواهد بود که تعامل و وحدت میان آنها فراگیر باشد.