معاون عملیات منطقه غرب اعلام کرد: در شش ماهه نخست امسال، 617 میلیون و 843 هزار و 447 لیتر نفت خام و 585 میلیون و 145 هزار و 574 لیتر فرآورده با مجموع یک میلیارد و 202 میلیون و 989 هزار و 21 لیتر، از طریق خطوط لوله 8،10 و 16 اینچ دریافت و به شرکت های مقصد ارسال شد.

 

 

به گزارش نسیم کرمانشاه؛ مهندس علی سلطانی در گفت و گو با خبرنگار این منطقه گفت: در این بازه زمانی، ۴۹ میلیون و ۳۷ هزار و ۲۷۴ لیتر نفت خام از طریق خط لوله ۸ اینچ نفت شهر- کرمانشاه و ۵۶۸ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۱۷۳ لیتر از طریق خط لوله ۱۶ اینچ برداسپی- کرمانشاه دریافت و به شرکت پالایش نفت کرمانشاه تحویل و ارسال شده است.

وی عنوان داشت: همچنین، ۴۸۰ میلیون و ۸۵۱ هزار و ۲۵۳ لیتر نفت گاز، ۱۶ میلیون و ۵۴۸ هزار و ۶۱۱ لیتر نفت سفید و ۸۷ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۷۱۰ لیتر بنزین از طریق خط لوله ۱۶ اینچ انتقال نفت خام و فرآورده برداسپی- کرمانشاه دریافت شده است.

مهندس سلطانی اعلام کرد: میزان نفت و گاز ارسال شده به شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه، ۱۸۷ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۹۲۳ لیتر بود. همچنین میزان ۵۹ میلیون و ۳۰ هزار و ۸۳۶ لیتر بنزین نیز، به این شرکت انتقال یافت.

معاون عملیات منطقه غرب ادامه داد: در این مدت، ۱۹۸ میلیون و ۳۱ هزار و ۶۴۲ لیتر نفت گاز، ۵ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۳۸۵ لیتر نفت سفید و ۲۸ میلیون و ۷۱۴ هزار و ۸۷۴ لیتر بنزین از طریق خط لوله ۱۰ اینچ انتقال فرآورده کرمانشاه-سنندج به تاسیسات انتهایی این شهر ارسال شد.

مهندس سلطانی گفت: همچنین در مدت یاد شده ۹۴ میلیون و ۸۹۹ هزار و ۶۸۸ لیتر نفت گاز به عنوان سوخت جایگزین به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج از طریق خط لوله ۱۰ اینچ سنندج- نیروگاه ارسال شده است.

وی در پایان تعداد مخازن تحویلی در شش ماهه اول امسال را ۲۸۴ دستگاه اعلام کرد.