مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از مشترکان خانگی و تجاری درخواست کرد برای عبور از دو هفته گرم پیش رو مصرف برق خود را کاهش دهند.

 

 

 

 

به گزارش نسیم کرمانشاه؛ مهندس مرادی صبح روز چهارشنبه ۷ شهریور ماه در نشست مدیریت بحران استان که به درخواست وی برگزار شد، اظهار داشت: در تابستان گرم امسال با وجود افزایش بیش از حد گرما با تمام توان تلاش می‌کنیم شاهد کمترین خاموشی در سطح استان باشیم.

 

وی به ناترازی برق در کشور اشاره داشت و گفت: بین تولید و مصرف برق ناترازی وجود دارد و کمبود و کاهش تولید برق در نیروگاه های آبی یکی از عوامل اصلی این ناترازی بشمار می رود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیان کرد: طی دو هفته آینده نیز شاهد گرمای هوا و افزایش مصرف برق می باشیم که انتظار داریم مشترکین خانگی و تجاری با مدیریت مصرف به کمک صنعت برق استان بیایند.

 

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش مصرف طی روزهای آتی در ساعات پیک مصرف برق مدیریت بار اعمال می شود تا کمبود برق جبران شود که در قسمت اداری فعلا دو ساعت تعجیل در خروج اعمال می شود.

 

مرادی تاکید داشت: برای مدیریت مناسب مصرف برق و صرفه‌جویی‌های لازم در روزهای آینده یک برنامه ریزی خوب و منسجم صورت گرفته و زمان و مدت خاموشی احتمالی اعلام خواهد شد.

 

وی در پایان اعلام کرد: برق استان به شبکه سراسری متصل است و برنامه‌های صرفه جویی و خاموشی برق در این حوزه نیز متناسب با سایر استان ها می باشد که اعمال برنامه های مدیریت بار نیز در این راستا صورت می گیرد.