مسئولین و کارکنان بسیجی مخابرات منطقه کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور در موزه دفاع مقدس با آرمان های انقلاب و شهدای گرانقدرتجدید میثاق کردند.

 

 

به گزارش نسیم کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی ،فرمانده پایگاه مقاومت بسیج وجمعی از کارکنان مخابرات منطقه کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس , از موزه دفاع مقدس این بنیاد بازدید نمودند .

 

در ادامه این بازدید، سردار «بهروز خوشبخت» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه طی سخنانی ضمن خیرمقدم به بازدید کنندگان ، رسالت این بنیاد را حفظ آثار دفاع مقدس دانست تا با گذشت زمان و در پیچ و خم زندگی روزمره شهدا و ارزشهای دفاع مقدس به فراموشی سپرده نشود و بازدیدهای این چنینی را در راستای همین هدف ، مهم و حایز اهمیت شمرد .

 

 

گفتنی است موزه دفاع مقدس کرمانشاه در قسمتی از پارک‌شیرین این شهر قراردارد که ادوات مختلف جنگی و تصاویر و آثار شهدا در آن به معرض دید علاقمندان گذاشته شده است‌؛ این‌ مرکز در اصل‌، پناه‌گاه‌ مردم‌ بی‌دفاع‌ در برابر حملات‌ هوایی‌دشمن‌ بوده‌ است‌ که‌ در بیست‌ و ششم‌ اسفند ماه‌ ۱۳۶۶ مورد هدف‌دشمن‌ قرار گرفت‌. در این‌ بمباران‌ وحشیانه‌، عده‌ای‌ از مردم‌ شهر به‌شهادت‌ رسیدند. این‌ مرکز، با داشتن‌ غرفه‌های‌ مختلف‌ و کتابخانه‌ی‌تخصصی‌، اولین‌ مرکز فرهنگی‌ دفاع‌ مقدس‌ در غرب‌ کشور است‌.