با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و هیئت‌همراه، جلسه شورای مدیران کشوری شرکت مخابرات ایران در اداره مخابرات شهرستان صحنه از توابع استان کرمانشاه برگزار شد.

 

به گزارش نسیم کرمانشاه و به نقل از روابط‌عمومی مخابرات کرمانشاه،سی امین جلسه شورای مدیران کشوری شرکت مخابرات ایران با حضور مدیرعامل؛ معاون تجاری و خدمات مشتریان؛ معاون توسعه سرمایه انسانی؛ معاون شبکه؛ معاون راهبرد و توسعه کسب و کار؛ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل و رییس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران، مدیر، معاون و جمعی از مدیران و رؤسای مخابرات استان کرمانشاه بصورت حضوری و مدیران مخابرات سراسر کشور بصورت ویدئو کنفرانس در مخابرات شهرستان صحنه برگزار شد.

 

براساس این گزارش، در ابتدای این جلسه مهندس کرجی رییس مخابرات صحنه و مهندس سلیمانی رییس مخابرات شهرستان کنگاور ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای شهرستان تحت مدیریت خود ، به بیان آمار تلفنهای ثابت ، پوشش تلفن همراه در شهرستان و روستاها و وضعیت فیبرنوری پرداختند .

 

در ادامه این جلسه ، مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جریان فعالیت مخابرات استان‌ها درخصوص پروژه USO( فیبرنوری روستایی،انتقال)، نهضت جهادی توسعه فیبرنوری(پروژه نجما )، امور تجاری قرار گرفت و میانگین پیشرفت استانها در زمینه USO هم به سمع و نظر حاضرین رسید.