رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: توانم را خواهم گذاشت تا زير ساخت هاي مناسب تري را براي افزايش تجارت خارجي استان، با محوريت توسعه صادرات كالاهاي استاني انجام دهم.

به گزارش نسیم کرمانشاه، رضا سلیم ساسانی اظهار کرد : خداوند منان راشاکرم که فرصت خدمتگذاری در عرصه ای جدید باخدمتی صادقانه رابه من عطا کرد و خاضعانه از درگهش خواستارم مانند قبل به قدمهای ناتوانم توان عنایت کند.

وی با اشاره به اینکه با هدف توسعه تجارت خارجی و ارتقاء زیرساخت موجود در امر صادرات و وارادت پا به این عرصه مهم گذاشته ام، گفت: با توجه به مرزی بودن استان کرمانشاه و با دارا بودن بیش از ٣٣٠ کیلومتر مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق و دولت مرکزی عراق، توانم را خواهم گذاشت تا زیر ساخت های مناسب تری را برای افزایش تجارت خارجی استان، با محوریت توسعه صادرات کالاهای استانی انجام دهم.

 

ساسانی افزود: در این راستا خواستار مساعدت و همکاری همه مسولین استان بخصوص استاندار محترم، مجمع نمایندگان استان و سایر عزیزان در سنگرتولید، را خواستارم.

 

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: راسخ بودنم، با پیگیریِ مسئولیتم اثبات شود. مجادله‌ام، بدلیل انجام وظیفه باشد. لجاجتم با پافشاری بر حقوق تجار و بازرگانان رخ‌نمایی کند.