آیین تجلیل از آزادگان سرافراز شرکت برق منطقه ای غرب با حضور مهندس جعفر الفتی نیا مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب و معاونان و مدیران شرکت و آزادگان همکار در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار گردید.

 

 

به گزارش نسیم کرمانشاه ، به مناسبت روز بیست و ششم مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، امور ایثارگران این شرکت اقدام به برگزاری مراسم تجلیل از همکاران آزاده نمود.

در ابتدای این مراسم ، جعغر الفتی نیا مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت شکوهمندانه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: ازجمله رویدادهای شیرین و خاطره انگیز که کام مردم شریف ایران و استان کرمانشاه را شیرین کرد، ورود آزادگان به میهن اسلامی بود.

وی ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب افزود: هممچنان که رهبر انقلاب فرمودند شما آزادگان الماس های گرانبهای انقلاب هستید. صبر و روحیه ازخودگذشتگی آزادگان واقعا باشکوه و ارزنده بود و این خصوصیات به همراه رشادت ها و دلاورمردی های آزادگان عزیز باید در تاریخ ثبت شود.

گفتنی است در ادامه این مراسم ضمن پخش کلیپی از ورود آزادگان سرافراز به میهن، هر یک از آزادگان همکار به نقل خاطراتی از دوران اسارت پرداختند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و گل، هدایایی به رسم یادبود به عزیزان آزاده تقدیم شد.