همایش حجاب و عفاف فاطمی در شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش نسیم کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی، همایش حجاب و عفاف فاطمی به همت امور بانوان و بسیج خواهران شهرداری در محل تالار شهر برگزار شد.
حجت الاسلام اشک تلخ رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرداری در این همایش گفت: مقوله حجاب و عفاف امری واجب و لازم است که در دین مقدس اسلام و قانون نیز بر رعایت آن تأکید شده است، و امروز دشمن با توطئه های مختلف قصد دارد با طرح مسائلی چون حجاب فکر و باطن جوان ایرانی را در دست گیرد و او را از اسلام دور کند.
وی افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری نیز بر رعایت حجاب و مبارزه با بی حجابی تأکید فراوان دارند ، شهرداری کرمانشاه توانسته در بحث حجاب و عفاف پیشرو باشد و خوشبختانه پرسنل این ارگان در این مقوله حضوری فعال و چشمگیر دارند.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرداری همچنین ادامه داد: این ستاد با انجام کارهای فرهنگی در راستای تحقق فریضه واجب حجاب اقدامات خوبی انجام داده و با حمایت شهردار محترم بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر جهت تبلیغ حجاب در اختیار ستاد قرار گرفت.
شریفی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه نبی اکرم (ص) نیز در این همایش گفت:خدمت به مردم و برپایی میز خدمت در ادارات و انجام کار ارباب رجوع در کمترین زمان بهترین راه کسب رضایت مردم و بهترین شیوه مبارزه با دشمنان انقلاب است.
وی افزود: سپاه و بسیج همواره در خدمت نظام و در کنار دولتهای مختلف بوده و برای خدمتگزاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نداشته، اما دشمنان می‌خواهند این خدمات را زیر سوال ببرند و برای دور کردن مردم از نظام و اسلام بحث حجاب را هدف قرار داده اند اما اکثریت مردم خواهان حفظ حجاب و عمل به دستورات دینی هستند.
در این همایش همچنین خانم معصومه کمری مشاور امور بانوان و مسئول بسیج شهرداری گزارشی از عملکرد بسیج خواهران را در رابطه با حفظ و گسترش حجاب و اشاعه شعائر دینی ارایه نمود.
وی افزود: خوشبختانه اکثریت بانوان شاغل در شهرداری مقوله حجاب را بعنوان پوشش برتر انتخاب کرده و به آن نیز پایبند هستند.