با هدف بررسی وضعیت موجود و هماهنگی بیشتر در برنامه ریزی فصل کشت پاییزه، با حضور دکتر کریمی مدیر شهرستان کرمانشاه، مسئولین واحدهای تخصصی و مسئولین مراکز دهگانه، سومین جلسه هماهنگی کشت پاییزه برگزار شد.

 

 

در ابتدای این جلسه دکتر کامران کریمی ضمن تشکر از زحمات صادقانه و بی‌دریغ مجموعه همکاران گفت: بدون شک موفقیت های استان کرمانشاه در کسب رتبه های برتر تولید محصولات کشاورزی مرهون زحمات همه ی همکاران محترم جهادکشاورزی و ارتباط مناسب با کشاورزان در اجرای موفق و علمی تولیدات مختلف بوده است. .

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای فصل کشت پاییزه افزود: بر کسی پوشیده نیست که اگر برنامه ریزی مناسبی در فصل کشت انجام شود، کشاورزان با خیال راحت به تولید محصولات مختلف کشاورزی می پردازند، لذا از شهریورماه تاکنون ۳ جلسه ستاد زراعت شهرستان کرمانشاه تشکیل شده که در همین جلسات خیلی از مسائل و مشکلات شناسایی و برطرف شده است.

دکتر کریمی ضمن دریافت آخرین موجودی نهاده های کشاورزی همچون کود و بذر، از پیگیری و سرکشی روزانه همکاران از کارگزاری های توزیع نهاده های مورد نیاز کشاورزان، تقدیر و تشکر کردند.

در این جلسه بر رعایت زمان مناسب کشت، میزان مصرف بذر، توجه به توصیه های هواشناسی و بیمه محصولات کشاورزی تاکید گردید.

گفتنی است در این جلسه هریک از همکاران حاضر ضمن بیان اقدامات خود در راستای تأمین به موقع نهاده‌ های مورد نیاز، مسائل و مشکلات موجود را تشریح و راهکارهای لازم را ارائه کردند.