معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: جشن‌های میلاد حضرت زهرا(س) و تولد امام خمینی (ره) در ۱۵ بقعه متبرکه استان کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش نسیم کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین میرزایی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از میزبانی ۱۵ بقعه از بقاع متبرکه استان کرمانشاه در برپایی جشن میلاد حضرت زهرا(س) و میلاد امام خمینی (ره)خبر داد و گفت :به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا(سلام الله علیها ) و نکوداشت مقام زن و روز مادر و همچنین سالروز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) مراسم جشن و سرور در ۱۵ بقعه متبرکه و امامزادگان استان برگزار شد.
ایشان ، مولودی خوانی، اجرای مسابقه فرهنگی ،تجلیل از بانوان فعال فرهنگی و نادران شهدا، تجلیل از بانوان خادم امامزادگان را از جمله برنامه‌های اجرا شده در امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه عنوان کرد .
حجت‌الاسلام میرزایی افزود : در این ایام نیز تعداد سه هزار پرس غذا در امامزادگان و بقاع متبرکه استان طبخ و بین خانواده های نیازمند توزیع شد .
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه در پایان بر آمادگی بقاع متبرکه استان برای جشن های پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت :جشن های پیروزی انقلاب را باشکوه هرچه تمامتر در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا خواهیم نمود