۸۰ کارتن انواع کیک جمع آوری شده در بازرسی های طرح طاها از سطح بازار شهرستان کرمانشاه به دلیل کیفیت پایین تر از حد استاندارد امحا گردید.

به گزارش نسیم کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه، ۸۰ کارتن انواع کیک جمع آوری شده در بازرسی های طرح طاها از سطح بازار شهرستان کرمانشاه به دلیل کیفیت پایین تر از حد استاندارد، جعل علامت استاندارد یا نداشتن پروانه معتبر کاربرد علامت استاندارد، امحا و معدوم گردید.

محمد محمدنژاد معاون ارزیابی و انطباق اداره استاندارد کرمانشاه گفت : بر اساس این گزارش، کالاهای مغایر با معیارهای استاندارد که از سطح بازار کرمانشاه جمع‌آوری شده بودند مطابق تصمیمات کمیسیون ماده ۴۲ که با حضور مدیرکل استاندارد استان، نماینده دادگستری، نمایندگان سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، اتاق بازرگانی و اتاق تعاون برگزار شد معدوم شدند.

محمدنژاد افزود: در همین راستا و برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، کارشناسان این اداره‌کل با جمع‌آوری اقلام غیراستاندارد با کسب مجوزهای لازم نسبت به امحاء اقلام فوق، اقدام کردند.

محمدنژاد توصیه کرد: همشهریان عزیز موقع خرید کالا به نشان استاندارد و تاریخ انقضاء توجه نمایند و درخصوص اطلاع از اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد کالاها بیان کرد، کد رهگیری ده رقمی نوشته شده در زیر علامت استاندارد را به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال و اطلاعات درخواستی را مشاهده و در صورت جعلی بودن علامت استاندارد و مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق واحد رسیدگی به شکایات با شماره تماس ۰۸۳۴۵۱۷۰۰۰۰ اداره کل استاندارد استان کرمانشاه اطلاع رسانی نمایند.