رئیس مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه با مهندس محمد مرادی مدیرعامل عامل شرکت نیروی توزیع برق استان کرمانشاه پیرامون سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری، دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش نسیم کرمانشاه به نقل از روابط عمومی؛ جعفری با اشاره به وظایف مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه و شعار امسال، عنوان کرد: همکاری و تعامل در رابطه باتحقق شعارسال، تولید، دانش بنیان، اشتغال زائی و… در استان کرمانشاه، همکاری وتعامل دوجانبه، عملیاتی کردن همکاری در رابطه با حرکت به سمت تسهیل سرمایه گذاری در استفاده از انرژی های پاک، پنل های خورشیدی، هوشمندسازی مصارف برق خانگی، صنعتی و … ازجمله وظایف این مرکز است.

وی با بیان اینکه همکاری و تعامل با شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به عنوان یکی از بسترهای اصلی اقتصاد مقاومتی، گفت: رفع موانع و مشکلات انرژی کارگاه های تولیدی، صنایع و…، کارآفرینی درصنعت برق، رفع مشکلات مردم و همچنین جذب کارآفرینان و سرمایه گزاران ذیل سیاست های اقتصادمقاومتی، از موضوعات مهم و مورد تعامل با شرکت توزیع برق استان کرمانشاه است.

در ادامه، مهندس مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته این شرکت در حوزه اقتصاد مقاومتی ارائه کرد و گفت: برق به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت های توسعه و اقتصاد توانسته نقش مهمی در حوزه اقتصاد مقاومتی ایفا کند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی، رساندن برق پایدار و مطمئن را وظیفه اصلی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه دانست و اظهار کرد: در این راستا کاهش زمان خاموشی ها، افزایش رضایتمندی مشترکین، کاهش تلفات برق و وصول صد درصدی مطالبات سرلوحه کار این شرکت است.

مهندس مرادی در پایان راه موفقیت و پیشرفت کشور را اقتصاد مقاومتی خواند و تصریح کرد: باید از اقتصاد مقاومتی حمایت جدی شود و اعلام کرد این شرکت در راستای اقتصاد مقاومتی، با روحیه انقلابی و جهادی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری آماده هرگونه همکاری و همراهی می باشد.