رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از افتتاح ۳۳ پروژه بخش کشاورزی در استان کرمانشاه با اعتبار بیش از ۳۰۶ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی۷۱۳ نفر خبر داد.

 

 

علی چاله چاله در گفت‌وگو با خبرنگار ما، در آستانه هفته دولت از افتتاح ۳۳ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار بیش از ۳۰۶ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۷۱۳ نفر در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: اعتبارات پروژه‌ها شامل ۸۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خودیاری صاحبان پروژه‌ها، ۴۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبارات استانی، ۸۵ میلیارد تومان اعتبارات ملی و ۸۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان استفاده از تسهیلات بانکی است.

وی با بیان اینکه ۳۳ پروژه شامل ۱۰ پروژه آب و خاک، چهار پروژه در حوزه امور عشایر، دو پروژه در بخش باغبانی و گلخانه، دو طرح در حوزه تعاون روستایی، چهار پروژه در بخش دامی، یک پروژه مربوط به حوزه شرکت شهرک‌های کشاورزی، چهار طرح در حوزه شیلات و آبزیان، چهار پروژه در بخش صنایع کشاورزی و دو طرح در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اشتغال مستقیم ۷۱۳ نفر با اجرای این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: اشتغال غیرمستقیم این پروژه‌ها ۲۱۱۹ نفر بوده است و در مجموع ۳۷۱۵ خانوار از اجرای این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.