مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه از آمادگی این شرکت برای مدیریت کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان خبر داد.

 

 

به گزارش نسیم کرمانشاه؛ حمیدرضا امیری اظهار داشت: برگزاری کنگره ملی شهدا از سال ها قبل شروع شده و در استان کرمانشاه نیز امسال این کنگره برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: با توجه به وجود ۱۶ هزار شهید در استان کرمانشاه و درگیری مستقیم در جنگ عراق این کنگره حاوی فرصت های معنوی و اجتماعی خوبی برای استان می باشد.

 

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه بیان داشت: کمیته فضای مجازی کنگره از جمله مهمترین کمیته های کنگره بوده که مخابرات منطقه کرمانشاه عهده دار آن می باشد که اواخر مهرماه سال جاری در استان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: در حوزه های مختلف کنگره ملی شهدا اقدامات خوبی انجام شده از جمله در زمینه تولید محتوا با موضوع دفاع مقدس و شهدای استان در آبان ماه سال گذشته برگزار شد که استان کرمانشاه در این زمینه رتبه دوم را کسب کرد.

 

امیری اظهار داشت: در بحث خبر نیز اطلاع رسانی های لازم صورت گرفته از جمله مصاحبه با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران واطرافیان و دوستان آنها و پوشش رویداد شهدای مرصاد و.. نیز انجام شده که مخابرات منطقه کرمانشاه نیز فعالیت های خود در این زمینه را به خوبی انجام داده است.

 

وی گفت: این کنگره به معرفی شهدای شاخص و همچنین تاریخچه جنگ می پردازد که ماموریت مخابرات در این رابطه سخت افزاری و کمک به فضای مجازی می باشد و کنگره رویداد عظیمی بوده و فرصت های خوبی را برای استان به ارمغان خواهد آورد.