همایش گرامیداشت روز بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به‌مناسبت فرارسیدن سالروز ورود آزادگان به کشور در شرکت برق منطقه‌ای غرب برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، در ابتدای این مراسم مهندس “علی اسدی” مدیرعامل این شرکت ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: یاد و خاطره […]

همایش گرامیداشت روز بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به‌مناسبت فرارسیدن سالروز ورود آزادگان به کشور در شرکت برق منطقه‌ای غرب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، در ابتدای این مراسم مهندس “علی اسدی” مدیرعامل این شرکت ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: یاد و خاطره شهدای گرانقدر و رزمندگان و آزادگان سرافراز میهن اسلامی را گرامی می‌داریم و اگر فداکاری و جانفشانی این عزیزان نبود، امروز شاهد این امنیت و آسایش نبودیم و امیدوارم خداوند حق آنها را بر ما حلال گرداند.

وی در ادامه به تشریح وضعیت شبکه برق در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام پرداخت و خاطرنشان ساخت: از ابتدای سال جاری صنعت برق پویش#صنعت_برق_همیشه_بیدار در سراسر کشور را با هدف جلوگیری از اعمال خاموشی به مردم به راه انداخت و با انجام سرویس دوره‌ای تجهیزات شبکه انتقال و فوق‌توزیع برق قبل از فرارسیدن فصل گرما و همچنین با تلاش بی‌وقفه همکاران‌مان در این شرکت، بدون اعمال خاموشی به مشترکین موفق به عبور از پیک بار ۱۳۹۹ شدیم.

جبهه مقاومت همچنان با قدرت در صحنه مبارزه با استکبار جهانی حضور دارد

در ادامه سردار “بهمن ریحانی” فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و سالروز شکست حصر پاوه گفت: امروزه دشمنان این مرز و بوم تمام توان خود را به کار بسته‌اند تا با تحریم‌های ظالمانه، این نظام مقدس را ناکارآمد جلوه دهند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به عملیات تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: دولتمردان آمریکایی فکر می‌کردند با شهادت سردار سلیمانی، جبهه مقاومت از هم خواهد پاشید ولی در محاسبات‌شان دچار اشتباه شدند و جبهه مقاومت همچنان با قدرت در صحنه مبارزه با استکبار جهانی حضور دارد و مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظلّه‌العالی)قطعاً از آنها انتقام سختی خواهیم گرفت.

قطعنامه آمریکا در ضدیت با جمهوری اسلامی ایران محکوم به شکست شد

در ادامه این همایش آیت‌ا… علما امام جمعه کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان با تبریک روز آزادگان و بسیج ادارات اظهار داشت: در ۷۵ سال گذشته، آمریکایی‌ها با تمام وجود برای رژیم صهیونیستی سرمایه‌گذاری می‌کنند و بعد از سال‌ها، قطعنامه آمریکا در ضدیت با جمهوری اسلامی ایران محکوم به شکست شد که چنین امری در دنیا سابقه نداشته است و این دستاورد بزرگی برای کل مجموعه انقلاب محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: خدماتی که در زمان ویروس منحوس کرونا در سراسر کشور ارائه شد انصافاً در دنیا بی‌نظیر بوده است که باید این فضا را قدر بدانیم و همه مردم و مسئولان در این قضیه مشارکت داشتند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: یاد و خاطره زنده‌یاد ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه انقلابی و ولایتمدار اهل‌سنت کرمانشاه را گرامی می‌داریم که همیشه در این جلسات حضوری فعال داشت.

اولویت دستگاه‌های دولتی، رضایت ارباب رجوع است

دکتر “محمد ابراهیم الهی‌تبار” معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه این همایش با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اظهار داشت: این روز یکی از خاطره انگیزترین روزها در تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد ورود عزتمندانه و قدرتمندانه آزادگان به میهن عزیزمان بودیم.

وی در ادامه با اشاره به دشواری‌های شرایط کشور و محدودیت‌های ناشی از تحریم تصریح کرد: با وجود این مضایق و مشکلات ناشی از بیماری کرونا، دولت توانسته امور را به‌خوبی اداره کند که مصداق آن مدیریت بیماری کرونا بوده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه شکست آمریکا در تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران را یکی دیگر از نشانه‌های شکست جریان تحریم دانست و گفت: در رأی‌گیری شورای امنیت علیرغم تلاش‌های چند ماهه آمریکا، تنها یک جزیره کوچک با آمریکا همراهی کرد.

دکتر الهی‌تبار ارتقای رضایت‌مندی عمومی و ارباب رجوع در ادارات را مورد تأکید قرار داد و گفت: با ارباب رجوع حتی در صورتی که امکان برطرف شدن مطالبات نیز وجود نداشته باشد باید پسندیده برخورد کرد تا مردم با احساس رضایت از ادارات خارج شوند.