کسب رتبه برتر شرکت برق منطقه‌ای غرب در جشنواره شهید رجایی استان کرمانشاه

  پرینت
شناسه خبر : 22203 | تاریخ انتشار : 17 آبان 1401 - 12:24 |
شرکت برق منطقه‌ای غرب موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در بین دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه شد.

 

به گزارش نسیم کرمانشاه به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، این شرکت برای پنجمین سال متوالی موفق به کسب عنوان رتبه برتر در بین ۵۵ دستگاه اجرایی استان کرمانشاه در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰ گردید.
لازم به توضیح است، این جشنواره هر ساله بر اساس شاخص‌های متعدد و متنوع عمومی و اختصاصی و با همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی استان از جمله: دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری، اداره کل بهزیستی، ستاد اقامه نماز، اداره کل محیط زیست، شرکت توزیع برق و اداره کل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه انجام می‌پذیرد و نتایج آن پس از تأیید در شورای راهبری و توسعه مدیریت استان به ریاست استاندار به سازمان‌ها اعلام می‌شود.
بر پایه این گزارش، شرکت برق منطقه‌ای غرب با مدیرعاملی مهندس علی اسدی بر اساس مجموع امتیازات شاخص‌های عمومی و شاخص‌های تجمیعی(عمومی و اختصاصی) جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر در بین ۵۵ دستگاه اجرایی استان کرمانشاه شد.
مهندس علی اسدی مدیرعامل برق غرب در این خصوص گفت: عملکرد این مجموعه در اجرای طرح‎ها و پروژه‌های راهبردی که در راستای ماموریت شرکت که همانا تامین برق مطمئن و پایدار در جهت رضایت‌مندی ذی‌نفعان تعریف شده است، موفق به کسب عنوان رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی در بین ۵۵ دستگاه اجرایی استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ گردید.
وی افزود: این موفقیت مرهون درک صحیح نیازها و خواسته‌های شهروندان و سایر ذی‌نفعان در حوزه صنعت برق، از طریق برنامه‌های رضایت سنجی مردمی و نیز برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دقیق حاصل از تحلیل اقتضائات سازمانی و محیط پیرامونی منطبق بر چالش‌های محیطی بوده است.
ایشان در پایان گفت: قطعا هموار‌سازی این طریق ناهموار در شرایط تحریمی و توفیق چندباره در دستیابی به مقام برتری، بدون داشتن؛ روحیه جهادی، اخلاق محوری و تخصص و تعهد کارکنان این مجموعه، هرگز میسر واقع نمی‌شد.

درباره این جشنواره باید گفت که: به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه‌کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها، به استناد آیین‌نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری (موضوع تصمیم‌نامه شماره ۴۲۲۵‏‏/۴۴۳۲۷ تاریخ ۱۴‏‏/۱‏‏/۱۳۸۹، وزیران محترم عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک) و دستورالعمل‌های اجرایی مربوط در خصوص ارزیابی عملکرد، بخشنامه جشنواره شهیدرجایی سالانه ابلاغ و جشنواره شهید رجایی در سطح سطح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می شود.

اخبار مشابه
۱۰ تیم جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در کرمانشاه فعالند
آینده نگری شورا و شهرداری پاوه ” هانه برالو ” را به آبیدر و طاقبستان‌ منطقه تبدیل می کند
مدیریت مصرف برق در شهرک های صنعتی برای عبور از تابستان گرم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.