معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه واکسیناسیون کرونا تاثیر بسیاری در کنترل بیماری کرونا دارد، گفت: پیک ششم کرونا در کرمانشاه روند نزولی دارد.

پیک ششم کرونا در کرمانشاه روند نزولی دارد

به گزارش نسیم کرمانشاه به نقل از مهر؛ ابراهیم شکیبا عصر دوشنبه در نشست بررسی وضعیت و روند فعالیت مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه اظهار کرد: موج ششم کرونا در استان روند نزولی دارد و همکاران معاونت بهداشتی و شبکه‌ها با اولویت ویروس کرونا و واکسیناسیون کرونا باید نسبت به ارتقا شاخص‌های سلامت نیز اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: واکسیناسیون کرونا باید به صورت فعال انجام شود و مدیران شبکه‌ها باید بسیجی در شهرستان‌ها ایجاد و تزریق دز دوم و سوم واکسن کرونا را به صورت فردی پیگیری کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: روند سیر نزولی کرونا نباید باعث ایجاد عادی انگاری در جامعه شود و شهروندان باید همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

شکیبا بیان کرد: با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته پوشش واکسیناسیون مادران در نوبت دوم و سوم در استان افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: تمام دغدغه و تلاش کادر درمان صیانت از سلامت مردم و تشویق و ترغیب جامعه هدف جهت تزریق واکسن کرونا است زیرا واکسیناسیون نقش بسیار اثر گذار و چشمگیری در کاهش مرگ و میر در استان کرمانشاه دارد.

کد خبر ۵۴۴۱۴۱۱