روز جهانی مخابرات فرصت مناسبی است تا نقش و اهمیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در ابعاد مختلف زندگی بشر مورد تاکید قرار گیرد.

هر ساله به این مناسبت، اتحادیه بین المللی مخابرات شعاری را مطرح می نمایند تا ابعاد مختلف اثرگذاری حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد توجه واقع شود. شعار امسال روز جهانی مخابرات عبارت است از : نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار. امروزه فناوری های تحول زا در حوزه ICT، تاثیرات شگرفی در همه شئون زندگی بشر داشته است. تمرکز کشورها به سمت و سوی اقتصاد دیجیتال معطوف شده است و حل بسیاری از چالش های جهانی با استفاده از فناوری های نوآورانه دیجیتال مورد توجه قرار گرفته است. در این راستا اهمیت زیرساخت های ارتباطی برای ایجاد و توسعه بسترهای مناسب تحقق نوآوری دیجیتال بسیار حائز اهمیت است. شرکت مخابرات بعنوان بزرگترین اپراتور تأمین کننده زیرساخت های مخابراتی نقش بسیار کلیدی در این خصوص داشته است. راهبرد توسعه شبکه فیبرنوری برای توسعه زیرساخت های باندپهن، بصورت جدی در برنامه شرکت مخابرات ایران قرار گرفته است تا با ایجاد و توسعه شبکه ای پایدار و با کیفیت و توسعه یافته، نیازهای ارتباطی جامعه به بهترین نحو ممکن تامین گردد.

به بهانه ۲۷ ام اردیبهشت ماه، روز جهانی مخابرات، فرصت را غنیمت دانستم تا ضمن تبریک این روز به همه تلاشگران عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات بویژه همکاران عزیز و پرتلاشم در مخابرات منطقه کرمانشاه، از زحمات و تلاش های شبانه روزی همه دست اندرکاران امر ارتباط دهی به مردم شریف استان کرمانشاه تشکر و قدردانی نمایم. همچنین ۲۷ ام اردیبهشت ماه که روز روابط عمومی و جامعه اطلاعاتی نیز است را خدمت همه عزیزان شاغل در روابط عمومی و اصحاب رسانه و بویژه همکاران خودم در روابط عمومی مخابرات کرمانشاه تبریک عرض می نمایم. از خداوند متعال سلامتی، عزت و توفیق روزافزون خدمتگزاری همگان را مسئلت می نمایم.