پیام تبریک مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به مناسبت روز صنعت برق و روز کار و کارگر

  پرینت
شناسه خبر : 16608 | تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1400 - 16:32 |
روند رو به رشد مصرف برق و تاثیر گذاری فراوان آن در فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و رفاهی، صنعت برق را از جایگاه ویژه ای برخوردار نموده است. بخش توزیع برق به عنوان نقطه تحویل انرژی به مصرف کننده و به سبب ارتباط تنگاتنگ با آنها از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

در این ایام سخت که کشور عزیزمان درگیر ویروس کووید ۱۹ می باشد، شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه کوشیده است تا با ارائه خدمات و راهکارهای نوین، پاسخگویی به نیازهای انبوه مشترکان خود را در صدر برنامه هایش قرار دهد.

اینجانب ضمن تبریک روز دهم اردیبهشت ماه به عنوان روز صنعت برق ایران و روز یازدهم اردیبهشت ماه به عنوان روز کارگررا خدمت خانواده شریف و فهیم صنعت برق کشور بویژه، همکاران متعهد و پرتلاش شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه که در تمام ایام تعطیل و غیر تعطیل سال در همه عرصه ها، بویژه شرایط بحرانی و حساس ، بدون درنگ در ارائه خدمات شایسته حضور گسترده و فعال داشته اند، تشکر و قدردانی نمایم و امیدوارم در پناه حضرت حق همواره موفق و موید باشید .

خداوند منان را سپاسگزارم که به همه ما توفیق خدمت ارزانی داشت تا در جهت تامین رضایت مردم، متقاضیان و مشترکین برق استان کرمانشاه کوشش نماییم.

امیدعلی مرآتی
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل

اخبار مشابه
۱۰ تیم جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در کرمانشاه فعالند
آینده نگری شورا و شهرداری پاوه ” هانه برالو ” را به آبیدر و طاقبستان‌ منطقه تبدیل می کند
مدیریت مصرف برق در شهرک های صنعتی برای عبور از تابستان گرم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.