مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در نهمین روز از دهه مباک فجر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از افتتاح پروژه افزایش ظرفیت پست ۲۳۰.۶۳ کیلوولت سرپل‌ذهاب با اعتباری بالغ بر ۳۸۳ میلیارد ریال در شهرستان سرپل‌ذهاب واقع در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش نسیم کرمانشاه، در نهمین روز از دهه مباک فجر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پروژه افزایش ظرفیت پست ۲۳۰.۶۳ کیلوولت سرپل‌ذهاب با حضور امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه و دیگر مسئولین استانی و محلی افتتاح شد.

مهندس “علی اسدی” مدیرعامل این شرکت در ابتدای این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: شهرستان سرپل‌ذهاب به‌دلیل هم مرز بودن با کشور عراق دارای پتانسیل بسیار خوبی برای رونق تولید و ایجاد اشتغال در منطقه است.

وی در ادامه به تشریح مشخصات فنی این پروژه پرداخت و افزود: در این پروژه یک دستگاه ترانسفورماتور ۲۳۰.۶۳ کیلوولت با ظرفیت ۱۶۰ مگاولت‌آمپر جایگزین ترانسفورماتور قبلی با ظرفیت ۹۰ مگاولت‌آمپر نصب شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: این پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۸ میلیارد تومان و با هدف تأمین برق مطمئن و پایدار در بخش صنعت و کشاورزی از جمله طرح گرمسیری و سیستم‌های پمپاژ پایین دستی طرح گرمسیری، تقویت پست‌های فوق‌توزیع شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب احداث و به بهره برداری رسید.