فرماندار کرمانشاه از وجود ۲۵۰ هزار نفر حاشیه نشین در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: با احتساب جمعیت بافت فرسوده این مقدار به ۴۱۲ هزار نفر می رسد. به گزارش نسیم کرمانشاه؛ در حاشیه این مراسم رنجبر فرماندار کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی در شهر کرمانشاه حاشیه نشینی بوده و هست که […]

فرماندار کرمانشاه از وجود ۲۵۰ هزار نفر حاشیه نشین در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: با احتساب جمعیت بافت فرسوده این مقدار به ۴۱۲ هزار نفر می رسد.

به گزارش نسیم کرمانشاه؛ در حاشیه این مراسم رنجبر فرماندار کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی در شهر کرمانشاه حاشیه نشینی بوده و هست که پیشنهاد دادیم تا ردیف اعتبار ملی در بودجه سالانه کشور برای محلات حاشیه ای کرمانشاه لحاظ شود.

وی گفت: مرکز توانمند سازی بانوان با همت شهرداری و شورای شهر کرمانشاه در محله دولت آباد افتتاح می شود که اقدامی ارزشمند در جهت رسیدگی به مشکلات حاشیه نشینی در شهر کرمانشاه می باشد.

رنجبر بیان داشت: برنامه مرکز توانمند سازی زنان محله در راستای حمایت از زنان که نیمی از جامعه هستند شکل گرفته است.

وی افزود: اگر بتوانیم در آینده مراکز توانمندسازی را گسترش دهیم و در محلات حاشیه نشین مراکز بیشتری احداث کنیم می توانیم از مشکلات و معضلات اجتماعی بکاهیم.

فرماندار کرمانشاه در مورد جمعیت حاشیه نشین شهر کرمانشاه گفت: برآوردها حاکی از آن است که جمعیت حاشیه نشین کرمانشاه بیش از ۲۵۰ هزار نفر می باشد که با احتساب جمعیت بافت فرسوده شهر این مقدار به ۴۱۲ هزار نفر می رسد.

وی در پایان تاکید داشت: در همین راستا محله مردآباد در کیانشهر نیز که با مشکلاتی مواجه شده بود مطالعات اولیه از طریق شهرداری انجام شد و امیدواریم با همکاری استانداری و شهرداری این محله حاشیه نشین را سر و سامان بدهیم.