روزهای پر بارشی در راه است کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: موجی ناپایدار از بعدازظهر امروز تا اواخر روز پنجشنبه جو منطقه را تحت تاثیر گرفته؛ بتدریج سبب وزش باد، بارندگی و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

به گزارش نسیم کرمانشاه؛ شهناز حق‌پرست، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه اظهار کرد: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، موجی ناپایدار از بعدازظهر امروز تا اواخر روز پنجشنبه جو منطقه را تحت تاثیر گرفته؛ بتدریج سبب وزش باد، بارندگی و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی ادامه داد: بارش که طی ساعاتی از امشب تا صبح پنجشنبه در نیمه جنوبی و نواحی مرکزی استان، شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، کرمانشاه، هرسین و صحنه شدت بیشتری خواهد داشت و در شهرستان‌های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی از شدت کمتری برخوردار است؛ افزون بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب، ممکن است در برخی نقاط با رگبار تگرگ نیز همراه شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه در روزهای جمعه و شنبه هفته آینده، به استثنای ابرناکی آسمان، افزایش نسبی دمای روزانه و در بعضی ساعات وزش باد، پدیده قابل توجه دیگری برای جو استان نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد:از روز یکشنبه تا روز پنجشنبه، عبور متناوب امواجی ناپایدار، هر روز شرایط را برای وقوع بارش هایی احتمالا همراه با رعدوبرق برای سطح استان فراهم خواهد کرد.