فاز اول نیروگاه مقیاس کوچک ایلام به ظرفیت ۲.۵ مگاوات همزمان با هفته سی و یکم پویش #هرهفته الف_ ب_ ایران در شرکت برق منطقه‌ای غرب افتتاح شد. به گزارش نسیم کرمانشاه؛ در مراسم افتتاح پروژه‌های صنعت برق در استان ایلام که با حضور “سلیمانی‌دشتکی” استاندار ایلام، مدیران عامل صنعت آب و برق استان و مقامات محلی برگزار شد، […]

فاز اول نیروگاه مقیاس کوچک ایلام به ظرفیت ۲.۵ مگاوات همزمان با هفته سی و یکم پویش #هرهفته الف_ ب_ ایران در شرکت برق منطقه‌ای غرب افتتاح شد.

به گزارش نسیم کرمانشاه؛ در مراسم افتتاح پروژه‌های صنعت برق در استان ایلام که با حضور “سلیمانی‌دشتکی” استاندار ایلام، مدیران عامل صنعت آب و برق استان و مقامات محلی برگزار شد، مهندس “علی اسدی” مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت: این نیروگاه دارای دو واحد نیروگاهی با موتورگازسوز RALLIPRETAC به ظرفیت‌های۱.۵ و ۱ مگاوات و دارای راندمان موثر ۴۶.۶% است که از طریق جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان ایلام احداث شده است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: این پروژه با هدف تأمین نیاز مشترکین و رفع افت ولتاژ شبکه و با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال احداث و به بهره‌برداری رسید.