عملیات ساخت ۴۳ پروژه حوزه سلامت کرمانشاه سال گذشته پایان یافت

  پرینت
عملیات ساخت ۴۳ پروژه حوزه سلامت کرمانشاه سال گذشته پایان یافت
شناسه خبر : 23587 | تاریخ انتشار : 06 فروردین 1402 - 21:48 |
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: عملیات ساخت ۴۳ پروژه حوزه سلامت استان با متراژ بیش از ۱۲ هزار متر مربع سال ۱۴۰۱ به پایان رسید.

 

به گزارش نسیم کرمانشاه و به نقل از ایرنا، قباد محمدی افزود: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۳ پروژه حوزه سلامت جمعا به متراژ ۱۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع، افتتاح شد و یا هم اکنون قابلیت افتتاح و بهره برداری را دارند.

وی اضافه کرد: پروژه های حوزه بهداشت، ۲۰ پروژه با متراژ ۲ هزار و ۱۲۰ متر مربع شامل احداث ۱۲ خانه بهداشت و تکمیل و احداث چندین مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی به همراه پانسیون پزشکان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حوزه درمان نیز ۱۶ پروژه با متراژ هفت هزار و ۱۲۳ مترمربع به پایان رسیده که شامل احداث پایگاه اورژانس، کلینیک ویژه، آزمایشگاه و داروخانه و تعمیرات، بهسازی و توسعه چندین بخش درمانی می‌باشد.

وی اظهار داشت: در سایر حوزه ها نیز هفت پروژه با متراژ سه هزار و ۱۵۵ مترمربع به اتمام رسید که از جمله آن می‌توان احداث سالن کنفرانس معاونت غذا و دارو و تعمیرات و بهسازی دانشکده توانبخشی، مجتمع عالی سلامت اسلام آبادغرب، دانشکده پرستاری سنقر و ساختمان اداری پارک فناوری سلامت و مرکز رشد اشاره کرد.

محمدی ادامه داد: هم‌اکنون نیز ۲۵ پروژه فعال در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وجود دارد که احداث بیمارستان شیمی درمانی و رادیوتراپی بهارستان، خوابگاه دانشجویی ۴۰۰ نفره، دانشکده دندانپزشکی و پزشکی در پردیس دانشگاه و اورژانس بیمارستان آبت اله طالقانی از مهمترین آنان است.

وی عنوان کرد: از میان پروژه های فعال بیمارستان شیمی درمانی و رادیوتراپی بهارستان در مراحل پایانی ساخت است که افتتاح و راه اندازی آن می‌تواند تحولی عظیم در حوزه درمان بیماران سرطانی به وجود آورد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان گفت: همچنین دانشکده دندانپزشکی نیز طی چند ماه آینده افتتاح و به چرخه آموزش دانشگاه اضافه می‌شود و مشکل این دانشکده که با کمبود شدید فضای فیزیکی روبروست را حل خواهد کرد.

اخبار مشابه
تاکید بر ساماندهی پل آبشوران سه راه برق در کوتاه ترین زمان
از بزرگراه قازانچی کرمانشاه به مرز بین المللی شوشمی پاوه چه خبر؟
موادغذایی مفید برای کبدچرب
آتش سوزی ۲ دستگاه خودرو درون پارکینگ در کرمانشاه 
بهترین زمان ورزش برای افراد مبتلا به دیابت
مایکل جردن، پادشاه بسکتبال و ثروتمندترین ورزشکار تاریخ
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.