مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در دوره های آموزشی پروژه های نفت و گاز در آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه خبر داد.

 

به گزارش نسیم کرمانشاه به نقل از روابط عمومی، یاور محمدی اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته و در راستای اجرای تفاهم نامه سه جانبه کشوری مابین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، وزارت نفت و استانداری کرمانشاه؛ ثبت نام در دوره های آموزشی پروژه های نفت و گاز استان آغاز شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه افزود: رشته های جوشکاری برق، جوشکاری آرگون، جوشکاری آلیاژهای آهنی و غیرآهنی، لوله کش صنعتی، برق کار صنعتی، ابزار دقیق و ماشین آلات مکانیکی و نصب آنها؛ از جمله حرفه های قابل ثبت نام در این سامانه می باشند که متقاضیان حائز شرایط پس از ثبت نام و تأیید مدارک در این دوره ها شرکت خواهند کرد و پس از پایان دوره و کسب گواهینامه مهارت، بر اساس معیارهای مورد نیاز وزارت نفت، در این پروژه ها جذب و مشغول کار خواهند شد.

یاور محمدی یادآور شد این طرح صرفا شامل نیروهای بومی استان بین رده سنی ۲۰ تا ۴۰ سال خواهد بود و در شهرستان های هدف شامل اسلام آباد غرب، سنقر و کلیایی، کنگاور، روانسر و گیلانغرب اجرا می گردد.

لازم به ذکر است کلیه شرایط و ضوابط حضور در دوره های مذکور در سامانه ثبت نام به نشانی https://maharat-kr.ir قابل مشاهده می باشند .