مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه تعدادی گوشی و تبلت رایگان برای دانش آموزان بی‌بضاعت تهیه شده است . به گزارش نسیم کرمانشاه؛ مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان در مصاحبه با پویندگان غرب در خصوص تعدادی دستگاه گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند افزود: برای این […]

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه تعدادی گوشی و تبلت رایگان برای دانش آموزان بی‌بضاعت تهیه شده است .

به گزارش نسیم کرمانشاه؛ مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان در مصاحبه با پویندگان غرب در خصوص تعدادی دستگاه گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند افزود: برای این دستگاه های گوشی هوشمند بیش از ۱۲۵ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود :اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در راستای رسالت و وظایف سازمانی خود در کنار ساخت و توسعه فضاهای آموزشی وظیفه تجهیز فضای آموزشی را نیز به عهده دارد و در این راستا با شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا و تغییر نوع آموزش از حضوری به مجازی نیز پیگیر تامین تجهیزات مورد نیاز دانش‌آموزان استان می باشد.

نظری بیان کرد : در جلسات متعددی که با حضور مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان برگزار گردید. با تماس‌های مکرر با خیرین مدرسه ساز و جلب مشارکت ایشان تعداد ۲۶ گوشی موبایل توسط خیرین برای دانش‌آموزان حاشیه شهر در سه ناحیه تهیه ودراختیار مجمع خیرین مدرسه ساز قرار گرفته است که تاکنون توزیع نشده است. بر این اساس مقرر است دانش‌آموزان نیازمند از طریق روسای آموزش و پرورش و مدیران مدارس شناسایی و این گوشی ها پس از ثبت به عنوان اموال نواحی آموزش و پرورش در اختیار آن ها قرار گیرد.

مدیر نوسازی مدارس استان گفت :۱۵ عدد تبلت توسط آقای کنگاوری خیر محترم مدرسه ساز تهیه و بنا به سفارش ایشان شخصا خیرمحترم در اختیار آموزش و پرورش کنگاور قرار داده است،شش عدد گوشی نیز توسط خیر بزرگوار حاج احمد قبائیان و دو عدد تبلت نیز توسط خیر محترم سرکار خانم ظهیری تهیه و در اختیار مدیر مدرسه خیری حاج احمد قبائیان ناحیه۲ طی اخذ رسید توسط مجمع خیرین قرار گرفته است .

وی ضمن تشکر از خیرین مدرسه‌ساز استان و نیت خیرخواهانه ایشان در ساخت و تجهیز فضای آموزشی تصریح کرد: امید است تداوم این کمک‌ها موجبات رشد و تعالی دانش‌آموزان استان را بیش از پیش فراهم نماید.