طی مراسمی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان سرافراز شاغل در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تجلیل شد. به گزارش نسیم کرمانشاه به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، در این مراسم که با حضور مسئولین امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان کرمانشاه، […]

طی مراسمی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان سرافراز شاغل در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تجلیل شد.

به گزارش نسیم کرمانشاه به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، در این مراسم که با حضور مسئولین امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان کرمانشاه، مسئول امور ایثارگران و همچنین آزادگان همکار در دفتر روابط عمومی و امور فرهنگی شرکت برگزار گردید از آزادگان شرکت تجلیل و قدردانی شد .

در ابتدای این جلسه ایمانی یکی از آزادگان شاغل در شرکت آبفا استان کرمانشاه به عنوان نماینده دیگر آزادگان همکار، خاطراتی از زمان اسارات خود بیان نمود سپس مراتب تقدیر و تجلیل مدیرعامل آبفا از ایثارگریهای این عزیزان در طول ۸ سال جنگ تحمیلی و مدت اسارتشان، با قرائت متن لوح تقدیر به آنان اعلام و توسط مسئول امور ایثارگران به نمایندگی از طرف دکتر کاکاوند، مدیرعامل آبفا، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد .

بر اساس این گزارش در ادامه جلسه علی مرادی دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان کرمانشاه برنامه های ابلاغی دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو را به مسئولین حاضر در جلسه اعلام کردند و اهمیت اجرای برنامه های فرهنگی  دینی را یادآور شد.

گفتنی است اعضای شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان کرمانشاه آقایان؛ علی مرادی (دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان کرمانشاه)، علی الفتی (مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مدیریت تولید برق بیستون)، افشین محلوجی(مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه، محمدرضا کولیوند(مسئول امور فرهنگی و دینی مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی غرب) و جواد جوادی (مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه) هستند.