مدیر امور آبفا گیلانغرب از برخورداری اهالی۵۰ روستای شهرستان از آب شرب پایدار با تعویض الکتروپمپ شناور ایستگاه پمپاژ آب دهستان چله و مجتمع حیدریه خبر داد.

به گزارش نسیم کرمانشاه؛ باوندپور ضمن بیان این مطلب افزود: در راستای ارائه خدمات پایدار و تامین آب شرب مورد نیاز مشترکین گرامی و ضرورت رفع به موقع معایب تاسیسات و تجهیزات، اکیپ اجرایی امور آبفا شهرستان رفع مشکل ایستگاه پمپاژ آب دهستان چله و مجتمع حیدریه را که به علت نوسانات جریان برق در الکتروپمپ شناور ایستگاه های فوق رخ داده بود، را در دستور کار قرار دادند.
وی اظهار داشت: به علت سوختگی الکتروپمپ شناور ایستگاه پمپاژ دهستان چله از مدار خارج شده بود که پس از تعویض الکتروپمپ ۱۱۰ کیلو وات مجددا در مدار بهره برداری قرار گرفت.
مدیر امور آبفا گیلانغرب خاطر نشان ساخت: همچنین همکاران امور آبفا شهرستان پس از کار جهادی و شبانه روزی و با همکاری اهالی منطقه موفق به تعویض الکتروپمپ شناور ۴۵ کیلو واتی ایستگاه پمپاژ مجتمع حیدریه و راه اندازی مجدد آن شدند.
وی ادامه داد: به سبب قرار گرفتن این ایستگاه پمپاژ در منطقه صعب العبور حمل الکتروپمپ شناور تا ایستگاه مزبور با دشواری همراه بود که به همت همکاران گرامی و مردم شریف منطقه این مهم انجام شد.
باوند پور خاطر نشان ساخت: با راه اندازی این دو ایستگاه پمپاژ اهالی ۵۰ روستا با جمعیت بالغ بر ۱۲ هزار و ۸۴۰ نفر از آب سالم و پایدار برخوردار گشتند.
مدیر امور آبفا گیلانغرب در پایان با تاکید بر وجود تنش آبی در شهرستان تصریح کرد: موثرترین راه مدیریت مصرف آب، صرفه جویی توسط مشترکین محترم می باشد، تقاضای ما از مردم شریف شهرستان‌ این است که با استفاده صحیح و پرهیز از مصارف غیر ضروری ما را در گذر از تنش آبی پیشرو یاری نمایند.