سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از انجام بیش از ۲۵ هزار تماس با واحد امداد این شرکت خبر داد.
ناصر حسینی با اشاره به عملکرد واحد امداد ۱۹۴ شرکت گاز کرمانشاه، اظهار کرد: کارکنان واحد امداد با وجود تمام سختیها به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی و رفع مشکلات مشترکین هستند.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۵ هزار و ۵۰۰ مورد تماس با واحد امداد شرکت گاز استان کرمانشاه برقرار شده که ۱۵ هزار و ۸۰۰ مورد آن منجر به حضور در محل شده است.
سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: در موارد عادی میانگین حضور در محل ۱۶ دقیقه و در موارد فوری هشت دقیقه بوده است.
حسینی بیان کرد: اغلب تماسهای مشترکین با واحد امداد در خصوص قطع گاز است که در اسرع وقت توسط پرسنل خدوم این واحد بررسی و مشکل رفع میشود.
- نویسنده : ویدا نادری
https://nasimkermanshah.ir/?p=22940
Sunday, 28 May , 2023