مجری پدافند غیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب تا پایان سال ۱۴۰۰به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی منطقه جنوب‌غرب کشور و عضو شورای‌عالی هماهنگی مدیران مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSEصنعت آب و برق منصوب شد. به گزارش نسیم کرمانشاه به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، “میثم جعفرزاده” مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل […]

مجری پدافند غیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب تا پایان سال ۱۴۰۰به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی منطقه جنوب‌غرب کشور و عضو شورای‌عالی هماهنگی مدیران مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSEصنعت آب و برق منصوب شد.
به گزارش نسیم کرمانشاه به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، “میثم جعفرزاده” مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با صدور حکمی دکتر “فرزاد حبیبی” مجری پدافند غیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب را تا پایان سال ۱۴۰۰به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی منطقه جنوب‌غرب کشور و عضو شورای‌عالی هماهنگی مدیران مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE صنعت آب و برق منصوب کرد.
گفتنی است در قسمتی از این حکم آمده است: انتظار می‌رود با استفاده از تجربیات و دانش علمی خود و سایر اعضا(رؤسای محترم شورای هماهنگی استان‌های منطقه) در تحقق اهداف مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSEوزارت نیرو در منطقه جنوب‌غرب، ارایه پیشنهادهای سازنده و کاربردی در این راستا و پیگیری اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی تلاش مستمر داشته و در
جهت تقویت و توانمندسازی این حوزه کوشا باشید. توفیق جنابعالی و سایر اعضای محترم شورای هماهنگی منطقه را از درگاه احدیت خواستارم.